Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

svētdiena, 2010. gada 25. aprīlis

Pārtaisām bikses

Jau labu laiku velkam šīs bikses. Patiesībā man patīk flīsa audums un tas ir mīksts un silts, ļoti labs, jo mūsu mājā grīda tomēr ir vēsa, bet meita uz tās pavada dienas lielāko daļu.


Tas, kas man nepatīk - kabatas ir priekšpusē.Man visu laiku šķiet uzvilktas pareizi, tās izskatās kā uzvilktas otrādi. Bet kad velku otrādi, tad atkal nav riktīgi.

Par līdzīgām bikšu pārvērtībām rakstīja arī Laine savā blogā 'mammas rokas.

Un kaut ko līdzīgu veicu arī es.

Kas tad jādara?
1.Noārdam nost kabatas. (man tas ne visai labi izdevās, radās daži caurumi)
2.Izgriežam no auduma puķīti un vidiņu tai.
3.Uzšujam vidiņu uz puķītes.
4.Puķi piešujam kā aplikāciju uz biksēm.



Lai atkal nebūtu divas puķes blakus - vienu šuvu priekšā, otru aizmugurē. Radušos caurumus paslēpu zem punktiņiem:)

Bikses gatavas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru