Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

piektdiena, 2010. gada 30. aprīlis

Aiz kokiem nepazaudēt mežu...

Kamēr lācis (kurš aizvien mazāk sāk izskatīties pēc lāča) gaida, kamēr žūst iegūtais sintapons, par citām lietām...

Nesen manās rokās nonāca šis ielūgums uz izstādi Madonas muzejā, jo arī mans vecais tēvs ir bijis hmm...nebaidīšos teikt ievērojams mežinieks un spilgta personība!

Vakar ar vīru devāmies izstādi apskatīt, uz atklāšanu gan nepaspējām, bet pie pīrāgiem gan tikām!!! Apskatot izstādes eksponātus, atcerējos, ka man tak mājās stāv mana vecvectēva mežniecības plāksne - Madonas virsmežniecības IV iecirkņa mežzinis, kas ir vēl no brīvās Latvijas laikiem un ļoti labi iederētos arī izstādē, jo tur ir apskatāma arī pati mežniecības māja bildē.

Šodien sanāca neplānots brauciens uz Madonu un es izmantoju šo izdevību, lai vēlreiz dotos uz muzeju un tur nogādātu šo plāksni, kas arī būs apskatāma līdz septembrim.
Man par lielu pārsteigumu pretī saņēmu šo grāmatu!!

Es tieši vakar noskatījos Madonas mežniecībā, ka tur darbiniekiem arī tādas bija un nodomāju, cik laba grāmata. Pat prātā nenāca, ka man arī tāda būs un vēl ar šādu ierakstu:





Un, škirstot grāmatu, atradu šo:

Mana brālēna fotografēta bilde!

3 komentāri: