Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

sestdiena, 2010. gada 20. marts

Rotaļlietas

Ievesmojos no mammasrokas bloga! (Paldies!) Arī iekš musturs.lv, kur izskanēja lūgums veidot bērniņiem rotaļlietas, kuras var pētīt, knibināt, skatīties. Un sapratu, ka tak nav jābūt profesionālam šuvējam, lai kaut ko tādu dabūtu gatavu, pietiek, ja māk vismaz taisnu vīli nošūt! Nekad neko tādu nebiju taisījusi, bet tāpēc vēl lielāks prieks, ja izdodas.
Esmu PAR mīkstajām rotaļlietām, kuras var knibināt, pētīt, raustīt un reizēm pagaršot. Tie plastmasas grabuļi (kaut gan daži varbūt ir tomēr skaisti) pārlieku man nemaz nepatīk, jo bērns aktīvi vicinoties ātri vien var tikt pie zila puna pierē un tad uznāk kreņķis.


Bet lūk mani knibināmie:





Auduma gabaliņi visādi man ir, vēl pavisam neliels daudzums sintapona ir aizķēries, no vīra makšķerēšanas lietām ieguvu divus zvārgulīšus, no nelietotas rokassprādzes koka bumbiņas, šis tas ir satamborēts un gatavs lietošanai:):)

1 komentārs:

  1. Tu esi īsts malacis! Prieks, ka varēju iedot saujiņu iedvesmas, lai uztaptu tādi glītum glīti ķeburīši! Tiekamies atkal manā blogā pirmdien, kad sāksim Rotaļlietu recepšu nedēļu!

    AtbildētDzēst