Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

piektdiena, 2012. gada 24. februāris

Manas žirafes

Šīs nu noteikti ir manējās - jautrās žirafes, kuras esmu gatava palaist pasaulē! Viena jau ir aizceļojusi, bet šīs trīs vēl uzkavējas manās mājās.


Tāpēc, ja ir interese, rakstiet uz ekrastina@inbox.lv (eh..vienreiz tak vajadzētu svaigāku epastu uztaisīt. Un vispār - sen jau mani neliek mierā doma, ka vajadzētu kādu skaistāku nosaukumu blogam...bet tas vēl līdz galam nav atnācis pie manis)

(Visas jau ir atradušas mājas!)

5 komentāri:

  1. Smukas žirafītes!
    Feini, ka atradi ko savu ;)
    Un man ļoti patīk "Daru pati", ir jau pielipis, man liekas, ka nav jāmaina nosaukums :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Man pašai arī tās žirafes loti iet pie sirds un meita savējo ņem līdzi uz dārziņu un iet gulēt vakarā kopā.
      Un paldies arī par bloga nosaukuma komentāru, ņemšu vērā:) pašai gan brīžiem gribas kaut ko oriģinālāku vai personiskāku...

      Dzēst
  2. Ritīgi foršiņas tev sanāca žirafītes.

    AtbildētDzēst
  3. Nu taaaaadas dāmas :) Superīgās! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man arī ļoti patīk tie žirafēni!!

    AtbildētDzēst