Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

svētdiena, 2011. gada 20. marts

Pirmā lelle mūsmājās

Beidzot meitai ir lelle!!! Jau pāris dienas tiek ņemta rotaļās, ir jāiet dancot un jādod ēst.

Tievais viduklis man tomēr nepatīk, bet toties bizes ir foršas. Pāris dienas nevarēju saņemties uzšūdināt kleitu, jo ar tiem apģērbiem man nekādi neiet. Bet nu lūk, rezultāts:

7 komentāri:

  1. Nu forsha lelle sanaakusi...un tievais viduklis ar manupraat ir smuki-daama ar gurniem :)

    AtbildētDzēst
  2. Jauka lelle! Es arī briestu šim solim.:D Pagaidām gan vēl ķeru idejas :)

    AtbildētDzēst
  3. Kā man patīk tās rudās bizes- vienkārši dievinu!!!

    AtbildētDzēst
  4. Paldies! Nemaz necerēju sagaidīt tik daudz pozitīvu novērtējumu:)

    AtbildētDzēst