Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

svētdiena, 2010. gada 4. jūlijs

Žabo

Droši vien izskatās, ka mani roku darbos ir iestājusies pauze, taču tā gluži nemaz nav.
Divas izlaidumu dāvanas - pārlokāmās somas - ir ieguvušas jaunas īpašnieces un mana slinkuma dēļ nav atrādītas, jo tās tā arī nenofotogrāfēju. Taču gan jau kaut kad dabūšu kādu bildi un tad parādīšu.
Tikmēr savējo lietoju katru reizi, kad dodos ārpus mājas, jo tajā ļoti labi ietilps meitas pamperīši+mitrās salvetes un ūdens pudele:)

Bet tagad par to, ko patiesībā gribēju pastāstīt. Šodien pirmo reizi piedalījos radošajā rokdarbu darbnīcā. Krustpils pilī viesojās Kristine Kutepova (www.cristiecute.com , mājas lapa vēl top), kas darina vienkārši fantastiskas somas!!! (kuras pagaidām var apskatīt draugiem.lv galerijā) un Ginta Zaumane (www.pearlytime.lv), kas taisa ļoti glītas un gaumīgas rotas. Meitenes mums šodien parādīja, kā taisīt otro vienkāršāko žabo veidu.

Lūk mans roku darinājums: 
Arī puķi mācījos taisīt pirmo reizi un man liekas, ka tīri labi sanākusi, lai ari tas process ir mazliet piņķerīgs tādiem iesācējiem kā es.


Meitenes solījās vēl kādu reizi atbraukt uz Krustpili un iemācīt vēl kādus jaukus darbiņus veidot. Ja līdz manīm nonāks ziņa par radošās darbnīcas esamību, noteikti šeit blogā noziņošu, bet iespējamais laiks tika minēts 14.vai 15.augusts (Kas mani pašu drusku apbēdina, jo tad noteikti netikšu, jo ir gaidāms superīgs pasākums - beidzot radu salidojums!!!!)

Apskatīju arī Jēkabpils pilsētu, kur bija vēl jūtamas atskaņas no pilsētas svētkiem. Jēkabpilī aug šādi koki:


Iespējams, ka tas ir ātradīšanas čempionāta rezultāts. Ja ir pa ceļam noteikti iebrauciet Jēkabpilī, apskatiet pilsētas laukumu, kur arī ir interesanti objekti (piemēram, svari, kuros varat nosvērties)!

Lai visiem saulaina un skaista vasara!

3 komentāri:

  1. Sveika, Elīna!
    Man prieks, ka esi pieminējusi arī mūs ar Kristīni savā stāstā - paldies! :)
    Ciemoties un darboties ar jūsu pulciņu bija patiešām patīkami un mēs priecājamies, ka brauksim turp atkal 15. augustā! Kopīgi gatavosim brošas/gredzenus un apgūsim pirmos soļus pērlīšu izšūšanā!
    Neskumsti, ja pati netiec - esi gana čakla rokdarbniece un iemācīsies visu, ko sirds sakāros! kad vēlēsies, varbūt satiksimies Rīgā un parādīšu ar ko sākt :)

    Pārējiem interesentiem iesaku sekot līdzi info no muzeja!

    Uz satikšanos!
    Ginta

    p.s. aplūkoju Tavus darbus - ideju Tev pilna galva! :) Malacis!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies! Ceru gan kādreiz kaut kur ar jums tikties!

    AtbildētDzēst
  3. šarmants žabo. Es pirms pāris dienām uzšuvu savu pirmo žabo nosarkanas mežģīnes. Vajag tikai ar ko piestiprināt, un tad es ar varēšu kādu bildi uztaisīt.

    AtbildētDzēst