Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

sestdiena, 2010. gada 20. marts

zābaciņi un citi zvēri


kamēr gaidīju bebi, tikmēr atklāju, ka protu uzadīt zābaciņus, šie jau ir tādi smukāki:)


Arī kāda mīkstā rotaļlieta. Liela izmēra man izdodas, bet ja jātaisa maza, tad pie visu sīko detaļu taisīšanas es parasti apstājos. Pietrūkst pacietības.

2 komentāri:

  1. Dievīgi zābaciņi!!!! Klau, man mazajai tādus vajag!

    AtbildētDzēst
  2. Izmeklējos tavā blogā tavu e-pastu, bet neatradu, tāpēc maukšu tepat komentāros pa taisno (tā ka visi redz :))) Klau, man ir ideja - varbūt tu man vari uzcakalēt tādus zābaciņus manai drostalai, bet es tev pretī kaut ko no saviem darinājumiem varētu uzdāvāt! Būtu mums tāds barterītis! Ko saki? Ja esi ar mieru, tad uzraksti man lūdzu uz e-pastu lapinalaine@inbox.lv - tad arī sarunāsim visu sīkāk.

    AtbildētDzēst