Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

sestdiena, 2010. gada 20. marts

ķengursoma

Vienu brīdi dikti aktīvi lasīju par visa veida slingiem, ļoti patīk man tā ideja un arī izpildījums, kā bebis tiek burtiski piesiets pie mammas un mamma var brīvi pārvietoties.
Tā kā mans meituks jau bija mēnešus četrsu vecs un galvu turēja jau diezgan labi, tad man vairs nebija vajadzīgs ne riņķu slings, ne arī slings šalle, bet ļoti labi noderēja Mei Tai slings.

Jo vairāk rocies pa Interneta dzīlēm, jo vairāk atrodi!!!! Liels bija mans pārsteigums, ka šis slings ar smalko nosaukumu ir pavisam vienkārša lieta - taisnstūra gabals ar lencēm visos stūros!
Beidzot no mammas paņemtajai šujmašīnai ir reāls pielietojums!!!! Pirmais šuvusm manā dzīvē gatavs! Un ir pat lietojams! Ejam abas skatīties ziemu mežā!! (Arī suns līdzi)

2 komentāri: