Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

trešdiena, 2011. gada 23. februāris

Žabo

Jau visu dienu cenšos sapurināt savu Triatel internetu, bet šķiet aukstums tam ir stipri kaitējis un tas nemaz negrib kustēties. Nerāda man bildes ne manā, ne citos blogos, par sakarīgu bilžu pievienošanu nemaz nerunājot.
Bet es beidzot esmu saņēmusies uztaisīt kādu žabo.Nu kā lai neparāda!! visu dienu ņemos ar to parādīšanu, vienu bildi izdevās pievienot, lūk:





4 komentāri:

  1. Ļoti glīts žabo!

    pie kam, mans dators arī laikam ne visai... jo ziņā bilde ir nedaudz izplūdusi, bet, kad palielina, tad ir ideāla! :D

    AtbildētDzēst
  2. Aija, tavam datoram nav ne vainas. Man arī tas pats. Laikam vainosim mistisko Mr.Internetu vai pašu blogspotu. Bildei datorā nav ne vainas, kāpēc ieliekot, tā izskatās tāda kā saspiesta, nezinu:(

    Vispār jau drusku sāk saērcināt tās Internetproblēmas.

    AtbildētDzēst
  3. ai nu, gan jau pāries, neļauj tam sabojāt Tavu noskaņojumu! :)

    AtbildētDzēst
  4. Glīšs žabo! Man dikti patīk kā izskatās, un ir izaicinājums pašai uzšūt kādu, tikai nez, vai nēsātu.

    AtbildētDzēst