Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

trešdiena, 2010. gada 1. decembris

Koka rotaļlietas

šie gan nav mani roku darbi, bet vīra. Meita ir atkal tikusi pie divām koka rotaļlietām!

Ir tā,. ka es ilgu laiku runāju un stāstu, ko vēl vajadzētu uztaisīt un tad vienā dienā - hops! un ir gatavs!

Par abām lietām esmu sajūsmināta. Lai arī nav viss tik ideāli perfekts kā veikalā, man vienalga liekas, ka super labas paštaisītas lietiņas. 
Vaģīšiem (kā es nosaucu šo braucamo) vēl tiks piemontēts striķis, lai var vilkt. Bet pagaidām meita kāpj iekšā pati, lai arī ir krietni par lielu šādām braucamajam.

2 komentāri:

  1. superīgas rotaļlietas, cik labi, ka arī tēti var pierunāt padarboties :)
    Mūsu tētim ar sazāģēšanu jau bija gana, viss pārējais jādomā pašai, kā izveidot lietošanai derīgas tās ripiņas (http://pieineses.blogspot.com/2010/11/bumbas-bumbinas-musmajas.html)
    Starp citu, ripiņu ideja ir no tava bloga :)

    AtbildētDzēst
  2. Prieks, ka kaut kas no manis arī noder...!

    AtbildētDzēst