Šajā blogā atrodamā informācija un fotogrāfijas ir mans īpašums, kas nav izmantojams komerciāliem nolūkiem. Rakstot par manā blogā atrasto informāciju citās Interneta lapās, obligāti norādīt atsauci uz šo blogu
( http://rainbowrokdarbi.blogspot.com)

ceturtdiena, 2010. gada 10. jūnijs

Rotaļlieta - Attīstošā piramīda

Ideja par piramīdu man bija jau sen, domāju uzadīt. Bet, kad iegādāju šujmašīnu, tad galvā visu laiku virmoja doma, ka būs kaut kad jāuzšuj. Kā parasti visu uzreiz paspēt nav iespējams. Kamēr domāju...tikmēr 'mammas rokas' bija ātrākas un uzšuva. Bet es tikai priecājos, jo domāju, ka mans radošums būtu aprobežojies tikai ar pončikiem, apdarinātiem ar visa veida knibināmajiem elementiem. Bet kaut kāda mošķīša veidošanu gan esmu nošpikojusi no 'mammas rokām'.
Lūk mans brīnums - nenosakāms mošķītis sieviešu dzimtē. Meitai uzreiz iepatikās puķe pie auss, bet vispār pagaidām viņai vairāk patīk pati pamatne (to kociņu var labi pagrauzt!) un reizēm pončiku ņemšana nost no tā kociņa, atpakaļ salikt gan vēl nedomā:)

Šis gan bija tāds pirmais slīcināmais kucēns. Man padomā ir viens ļoti vienkāršs tamborēts variants. 



Bet tagad par to, ko var atrast googlē...
Internetā attīstošā piramīda ir sameklējama zem nosaukuma stacking toy.  Liela daļa gan ir rūpnieciski ražotās, taču ir arī pa kādai paštaisītai, piemēram, šī blogā Crafty and All That


, fantastiska dzimšanas dienas kūka ir šī:


Tā kā paskatāmies un savam nekur nezūdošajam sarakstam "šito gan kādreiz vajadzētu uztaisīt" pievienojam vēl dažas lietas, ko noteikti vajadzētu uzšūt/uzadīt/uztamborēt vai kā citādi darināt!

1 komentārs:

  1. P.S. Mammas rokas sāka šādas piramīdas šūt jau pirms 3 gadiem ;)
    Tātad - tās ir bijušas krietni, krietni ātrākas! ;D
    P.S. Ļoti skaista variācija par tēmu! Ārkārtīgi piemīlīgs ģīmītis un vispār - ceru, ka neņemsi ļaunā - šodien atrādīju tavu veikumu arī savā blogā!

    AtbildētDzēst